Resepi Sambal Ikan Bilis Untuk Burger Malaysia

0 Comments

Jom kita masak menu yang simple saja Resepi sambal ikan bilis untuk burger malaysia. Memang tak lengkap hidangan tanpa sambal bagi tekak orang Melayu Nama burger malaysia tak tau macam mana boleh wujud tapi macam mana pun makanan ni sedap.

Resepi Terbaik Pau Sambal Atau Burger Malaysia Yang Gebu Lembut Sedap Dan Mudah Qasey Honey
Resepi Terbaik Pau Sambal Atau Burger Malaysia Yang Gebu Lembut Sedap Dan Mudah Qasey Honey Tengok gambar pun dah terliur cuba bayangkan kalau makan dengan ikan bakar sotong bakar Kat tempat saya ni kebiasaannya pau sambal ni banyak dijual digerai-gerai tepi jalan yang menjual sarapan pagi.

Gabungan rasa pau yang gebu di dalam dan rangup diluar di tambah pula dengan rasa sambal di tengah beserta timun mampu menarik minat para penggemarnya Resepi sambal ikan bilis untuk burger malaysia Hanya 4 bahan diperlukan untuk buat sambal kicap cair ni.

Berbezanya kerana hari ini saya pula memasukkan bahan bahan secara berperingkat Dah lama Che Nom nak cuba buat burger malaysia ni sebab memang suka makan tapi cuma sekarang baru ada kerajinan nak mencuba Berikut kami berkongsi kepada anda cara paling mudah beserta resepi yang lengkap dengan gambar bagi menghasilkan burger mini malaysia yang gebu lembut dan cepat.

Bahan Sambal Ikan bilis Ibarat tak cukup rasa orang kata Untuk doh adik guna doh donut tau.

Tak beza pun dengan buat donut Goreng pula ikan bilis kemudian angkat Kakak-kakak adik suka dengan burger ni.


Leave a Reply

Your email address will not be published.