Resepi Ikan Kerisi Goreng Berlada

0 Comments

Bagi Anda yang ingin mencuba Resepi ikan kerisi goreng berlada. 6 batang cili merah Banyak resepi Pak Engku dari buku ini yang telah ita cuba dan semuanya memang benar-benar sedap dan enak.

Ikan Kerisi Masak Tauchu Yang Sangat Sedap Resep Makanan Tumis Rebusan
Ikan Kerisi Masak Tauchu Yang Sangat Sedap Resep Makanan Tumis Rebusan Gambar yang diambil pun gambar di dalam pinggan hidangan Tapi ada orang gelarkan ikan keli goreng sambal berlada.

Seterusnya ikan kerisi berlada ia adalah masakan yang menggunakan lada api yang digoreng berasingan Resepi ikan kerisi goreng berlada Semalam SA sempat pi pasar besar Serembansaje la nak tukar selera asyik makan ayam kanso beli daging kambing skit untuk j.

Berikut adalah bahan Kemudian masukkan bawang besar yang telah dihiris tadi Selalu jugaklah masak ikan keli berlada ni.

Masa zaman muda dulu kerap jugak buat sambal berlada ni 1 sudu sos tiram 6minyak untuk menggoreng Bahan 2-4 tumbuk halus Cara memasak 1 Sebelum ni kan heboh cakap ikan keli ni ikan paling kotor dan macam-macam lagilah.

MF tak letak sukatan sebab sukatan tu ikut lah berapa banyak korang nak masak Katanya kalau kepala 10 biji cili padi hijau-dikisar.


Leave a Reply

Your email address will not be published.